i'm back! cakk

Assalamualikum kawan2..
dah lama tak bukak blog..
dah berapa tahun agaknya..hahaha
fuh fuh fuhhhhh tiup sawang...
blog ni dah penuh dengan sawang..
nak on9 pon susah sekarang..
kerja sekolah banyak.tambah2 tablet aku pecah pulak.. 
balik rumah buat kerja sekolah dan terus tidur..
itulah rutin harian aku..bosan ok..kelas petang pulak tu.. 
mana sempat aku nak beriadah main badminton petang2.. 
tunggu bas ambil boleh di jadikan aktiviti beriadah ke? hahaha
dah tu je kerja aku hari2.. 
bagi kurus sikit kan..letih ok masuk dalam bas kalau ramai orang kena berdiri.
hampehhh..

ok lah sebagai seorang yang bergelar student, aku kena tidur awal..
kalau tak cair telinga ni dengar umi membebel..esok liat nak bangun..hihihi
ok selamat malam semuaaa
babai
^_^




ps: tinggalkan link blog anda disini . nanti aku follow..aku bukak blog je mesti follow punya x kira la berkurun nak bukak pon.hoho

2 comments:

  1. study elok2 =) selamat beristirehat..

    ReplyDelete
  2. hehehe.. selamat berblogging kembali ya :) study elok :D

    ReplyDelete